Acces și control
Doar câteva clicuri pentru a instala și a obține acces facil la computere sau servere nesupravegheate.
Lucrează pe un document stocat pe un dispozitiv la distanță și imprima-l ușor la imprimanta locală. Tot ce trebuie să faci este să activezi această funcție pe dispozitivul la distanță.
Transfer de fișiere securizat și de încredere pentru a partaja fișiere și foldere între computere în timpul sesiunilor la distanță.
Colectează, vizualizează, filtrează și exportă informații legate de conexiunile externe: este esențial pentru gestionarea și îmbunătățirea acurateței facturării.
Support and customization
Vezi instant dacă contactele sunt online sau offline, fără a fi nevoie să te conectezi și să obții acces la dispozitivul lor.
Împărtășește contacte cu partenerii tăi pentru a colabora online și a îmbunătăți serviciile de suport la distanță.
Poți configura o interfață personalizată cu brandul sau logo-ul tău pentru a o distribui clienților tăi.
Instrument de chat live care rulează în timp ce conexiunea la desktop la distanță este activă. Inițiază un chat cu clienții tăi pentru a optimiza asistența și a îmbunătăți fluxul de lucru.
Alte funcționalități
Pentru a te asigura că ai întotdeauna cele mai noi funcționalități, activează actualizările automate pentru clienții care rulează pe dispozitivele tale.
Configurează schimbul automat de date ale Consoli cu software-ul terț.
Folosește soluțiile noastre profesionale pentru a oferi cel mai bun serviciu clienților tăi.
Funcționalitățile Supremo
-
Coada de suport
Activează Coada de Suport și primește solicitări de asistență de la clienții tăi.
-
Implementare automată și în masă
Configurează și instalează de la distanță Supremo automat și/sau în masă pe toate dispozitivele din rețeaua ta.
-
Configurare avansată personalizată
Creează unul sau mai mulți clienți Supremo personalizați cu funcții avansate și setările preferate.
-
Controlul utilizării licenței
Monitorizează utilizarea licenței în timp real, vizualizând ID-ul dispozitivelor care utilizează licența ta.
-
Gestionarea dispozitivelor de la distanță
Vizualizează de la distanță toate informațiile legate de dispozitivele tale oricând și în timp real, și verifică starea lor de sănătate.
-
Verificare starea de sănătate a dispozitivelor
Definește politicile de monitorizare pentru dispozitivele tale și setează parametrii de evaluare a stării de sănătate pentru a primi notificări personalizate.
-
Monitorizarea conexiunilor
Revizuiește toate conexiunile intrate și ieșite de pe dispozitivele asociate contului tău.
-
Gestionarea actualizărilor
Automatizează actualizările critice pentru a securiza sistemele tale și îmbunătăți performanța printr-o gestionare eficientă a patch-urilor pe toate dispozitivele tale Windows.
-
Gestionarea proceselor, serviciilor și evenimentelor
Monitorizează procesele, serviciile și evenimentele Windows în timp real pentru a asigura performanța optimă a sistemului și rezolvarea proactivă a problemelor.
-
Partajarea licenței
Permite angajaților sau colaboratorilor tăi să folosească planul tău de abonament, fără a le oferi codul de activare al licenței.
-
Facturarea asistenței de la distanță
Calculează costul sesiunilor de suport efectuate de tine sau operatorii tăi și primește automat rapoarte și date utile pentru facturare.
-
Gestionarea utilizatorilor
Creează și controlează fiecare utilizator și operator care face parte din echipa ta. Împarte funcționalitățile cu colaboratorii tăi.