Funcționalitățile Supremo

Acces și control

Acces nesupravegheat

Doar câteva clicuri pentru a instala și a obține acces facil la computere sau servere nesupravegheate.

Imprimare la distanță

Lucrează pe un document stocat pe un dispozitiv la distanță și imprima-l ușor la imprimanta locală. Tot ce trebuie să faci este să activezi această funcție pe dispozitivul la distanță.

Transfer de fișiere

Transfer de fișiere securizat și de încredere pentru a partaja fișiere și foldere între computere în timpul sesiunilor la distanță.

Rapoarte online

Colectează, vizualizează, filtrează și exportă informații legate de conexiunile externe: este esențial pentru gestionarea și îmbunătățirea acurateței facturării.

Support and customization

Cartea de adrese online

Vezi instant dacă contactele sunt online sau offline, fără a fi nevoie să te conectezi și să obții acces la dispozitivul lor.

Partajarea contactelor

Împărtășește contacte cu partenerii tăi pentru a colabora online și a îmbunătăți serviciile de suport la distanță.

Personalizabil

Poți configura o interfață personalizată cu brandul sau logo-ul tău pentru a o distribui clienților tăi.

Chat

Instrument de chat live care rulează în timp ce conexiunea la desktop la distanță este activă. Inițiază un chat cu clienții tăi pentru a optimiza asistența și a îmbunătăți fluxul de lucru.

Alte funcționalități

Actualizare automată

Pentru a te asigura că ai întotdeauna cele mai noi funcționalități, activează actualizările automate pentru clienții care rulează pe dispozitivele tale.

Integrarea API

Configurează schimbul automat de date ale Consoli cu software-ul terț.

Funcționalitățile Supremo
RMM, Coada de suport și funcții avansate

Folosește soluțiile noastre profesionale pentru a oferi cel mai bun serviciu clienților tăi.

Funcționalitățile Supremo

Funcționalitățile Supremo

  • Coada de suport

    Activează Coada de Suport și primește solicitări de asistență de la clienții tăi.

  • Implementare automată și în masă

    Configurează și instalează de la distanță Supremo automat și/sau în masă pe toate dispozitivele din rețeaua ta.

  • Configurare avansată personalizată

    Creează unul sau mai mulți clienți Supremo personalizați cu funcții avansate și setările preferate.

  • Controlul utilizării licenței

    Monitorizează utilizarea licenței în timp real, vizualizând ID-ul dispozitivelor care utilizează licența ta.

  • Gestionarea dispozitivelor de la distanță

    Vizualizează de la distanță toate informațiile legate de dispozitivele tale oricând și în timp real, și verifică starea lor de sănătate.

  • Verificare starea de sănătate a dispozitivelor

    Definește politicile de monitorizare pentru dispozitivele tale și setează parametrii de evaluare a stării de sănătate pentru a primi notificări personalizate.

  • Monitorizarea conexiunilor

    Revizuiește toate conexiunile intrate și ieșite de pe dispozitivele asociate contului tău.

  • Gestionarea actualizărilor

    Automatizează actualizările critice pentru a securiza sistemele tale și îmbunătăți performanța printr-o gestionare eficientă a patch-urilor pe toate dispozitivele tale Windows.

  • Gestionarea proceselor, serviciilor și evenimentelor

    Monitorizează procesele, serviciile și evenimentele Windows în timp real pentru a asigura performanța optimă a sistemului și rezolvarea proactivă a problemelor.

  • Partajarea licenței

    Permite angajaților sau colaboratorilor tăi să folosească planul tău de abonament, fără a le oferi codul de activare al licenței.

  • Facturarea asistenței de la distanță

    Calculează costul sesiunilor de suport efectuate de tine sau operatorii tăi și primește automat rapoarte și date utile pentru facturare.

  • Gestionarea utilizatorilor

    Creează și controlează fiecare utilizator și operator care face parte din echipa ta. Împarte funcționalitățile cu colaboratorii tăi.

Download for any platform or device

Windows

macOS

Android

iOS

Scroll to Top